Все те, про що я написав нижче, трапилося зі мною в четвер цього тижня ... Ось вже як три роки я студент і дуже часто я з непідробною ностальгією згадую прекрасні шкільні, безтурботні роки ... Але в той день я чомусь особливо сильно згадував свою першу класну керівницю в школі, з якої мене перевела мати в іншу в п'ятому класі. Треба сказати, що перша моя школа (на відміну від першої) знаходиться дуже близько до мого дому і я дуже часто проходжу поруч з нею. Мені особливо в'ївся в пам'ять той момент, коли я прощався зі своїм 5-б ... Ніхто, крім самої вчительки (назву її Катериною Олексіївною ...) не засмучувався з приводу мого перекладу ... Та й нічого дивного в тому не було ... в такому ніжному віці завести нових друзів дуже просто. А от Катерина навіть поплакала, я їй сподобався (як старанний учень) із самого нашого першого уроку ...
     Загалом, в той день у мене занять не було і я вирішив заглянути провідати Катю, хоча погано уявляв, як вона виглядає - адже ми не бачилися майже 7 років. Але я швидко знайшов знайомий мені кабінет і, на моє щастя, зустрівся тут же з нею ... і вручив їй спеціально для неї куплені квіти (конвалії), від чого вона вкрай зніяковіла і почервоніла ... Я відразу зрозумів, що вона мене впізнала, не голі дівчата 18 років відео дивлячись на те, що мені було вже 20. Ми увійшли в кабінет (занять у неї в той день вже не було і вона сиділа. Зарившись, в методичці). За приємною бесідою і чайком ми сильно розговорилися і вона повідала мені про те, як страждає від свого чоловіка, його байдужості і навіть іноді побоїв ... "Важка жіноча доля", - подумалося мені ... Справедливо буде відзначити, що як жінка вона мені дуже подобалася, і з роками, суяд з усього, ставала тільки краще, як хороше вино ...